5 způsobů, jak CRM prospěje vašemu podnikání

22.02. 2020 • Tipy a rady

Žijeme v digitální éře, která vnáší do podnikání úplně nový rozměr. Využíváme sociální média a různé formy internetové reklamy. Přitom však stále používáme nezanedbatelné množství papíru, což nás stojí peníze i čas. Podle jedné z mnoha studií preferuje papír k uchovávání záznamů před digitálním prostorem téměř 60 % evropských firem. Řadíte se mezi ně? Děláte chybu. Vyhýbáním se moderním aplikacím nikdy nedosáhnete výjimečného zákaznického servisu a jen stěží vybudujete loajální klientskou základnu. Přechodem z papírového záznamu na digitální získáte mnohem více, než čekáte. Proč byste měli používat CRM systém?

1. Lepší optimalizace marketingových strategií

Poznejte své zákazníky a nabídněte jim to, co potřebují. Díky CRM systému získáte ucelenou představu „ideálního klienta“ jeho specifických potřeb. Software vám zároveň napoví, kdy je správný čas k akci (např. formou automatické notifikace ohledně docházejících zásob).

2. Zvýšení efektivity pracovních procesů

Používáte množství nástrojů a neustále přecházíte z jednoho rozhraní do jiného? CRM systém zastane funkci mnoha aplikací a mimo jiné se používá i pro projektové řízení. Jednotné workflow pro více agend vám usnadní práci a ušetří čas.

3. Budování lepších vztahů se zákazníky

Firma je úspěšná tak dlouho, dokud o ní jeví zákazníci zájem. Což činí pouze v případě, že jsou dlouhodobě spokojení. K dosažení kýženého stavu vám pomůže CRM, které umožňuje rapidní zvýšení kvality zákaznického servisu.

4. Snadnější přístup ke klientským informacím

CRM vám umožní uchovat data v bezpečí na jediném místě. Informace o zákaznících, zakázkách, projektech, ale také vnitropodniková komunikace – vše můžete mít po ruce a kdykoliv k dispozici.

5. Příležitosti pro cross a up-selling

Jednou z technik zvýšení zisku je cross-selling neboli křížový prodej. CRM vám jednoduše napoví, co by daný zákazník mohl potřebovat mimo to, co sám poptává. Současně dává možnost up-sellingu - prodeje dražší či hodnotnější varianty služby nebo zboží.

Všechny důležité funkce CRM systému si můžete vyzkoušet v praxi třeba hned. Stáhněte si tento český CRM systém zdarma a pronikněte díky němu do tajů řízení vztahů se zákazníky.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Googlu

Další zajímavé články z rubriky 'Tipy a rady'
Tipy na jiné články